сряда, 10 август 2011 г.

Шоколадът е сладък,ти също,скъпи.

 


Аз съм сладка.Ти си сладък.НИЕ сме сладки.Накрая от толкова сладости нямаш друг избор,освен да хванеш захарна болест.Какво им става на мъжете днес?Най-логечният отговор би бил :"Същото,каквото им става и на жените". Ние се намацахме с кофи грим,а вие станахте сладки ,моля ви се.Не съм сигурна кое е по-трагичното в случая.Или по-нелепото.Аз лесно ще си махна грима в края на деня и ще си набавя липсващото настроение с шоколад(с цели лешници,моля,благодаря),аме вие?Все така сладки ли ще си останете?За мен мъжът трябва да е като шоколад Lindt 99% Какао - горчив до сълзи,насищащ и така всепоглъщащ,че да претъпява всичките ти останали сетива.И все пак да има 1 % потенциал за сладост.Не искам да получавам нищо на готово.Искам да се боря за този 1 %, да докажа,че си струвам.По логика следва,че и ти няма да виждаш само хубави неща от мен.Такъв е и животът-сладко и солено,захар и сол.Противоположности,завинаги обречени да се привличат.Така че зарежи всички преструвки,не бъди сладък.И следвай шоколада,той е правилният път към сърцето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар